Headlines
Published On:16 April, 2013
Posted by Vnb-Snorki

Kombinime ngjyrash për thonjtë në pranverë

Pranvera është kohë e përsosur për të bërë eksperimente me ngjyra, nga ngjyra e flokëve, e rrobave e deri te ngjyra e thonjve
Ngjyra rozë dhe e hirtë

Ky është një kombinim shumë i mirë për shkak të kontrastit të madh të ngjyrave. Ngjyra rozë intensive e kombinuar me ngjyrën e hapur të hirtë bëjnë një kombinim shumë të mirë. Kur mendojmë për pranverën ngjyra rozë është e para që na vjen në mend.

  E kuqja dhe nektarina
Të dyja ngjyrat janë parë shumë në koleksionet e pranverës për vitin 2013, prandaj sigurohuni ta keni në dollap, sepse do të jetë prezent gjithkund. Fakti se i takojnë të njëjtit ten ngjyrash të ngrohta e bën kombinimin e tyre edhe më të bukur dhe të pëlqyer.
                                                        
                                                             Mint dhe koral
Ky kombinim është shumë i këndshëm për shkak se është i ëmbël dhe delikat, ashtu si është vetë pranvera. Për shkak se të dyja janë ngjyra të hapura, kombinimi i tyre jep një rezultat të mrekullueshëm.

                                                         Emerald dhe e artë
Ngjyra emerald, d.m.th. ngjyra e gjelbër e mbyllur, është shpallur ngjyra e vitit 2013, kështu që do ta shihni në çdo anë. Kombinimi i kësaj ngjyre me ngjyrën e artë duket jo vetëm bukur, por edhe elegant. Ngjyrat e tilla bien në sy dhe mund të përdoren për çdo rast. 

About the Author

Posted by Vnb-Snorki on 7:53 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

By Vnb-Snorki on 7:53 AM. Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

2 comments for "Kombinime ngjyrash për thonjtë në pranverë "

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

  2. nëse dëshironi të ruani marrëdhënien/martesën tuaj, atëherë unë do t'ju rekomandoj te Dr Dawn. ai më ndihmoi të rivendosja shtëpinë time pas 11 muajsh ndarje të ethshme mes meje dhe burrit tim. Unë u drejtova tek ai nga motra ime e madhe kur martesa u zhduk, dhe ai rivendosi paqen dhe lumturinë në martesën time, ai ka ndihmuar edhe miqtë e tjerë të mi dhe ata po jetojnë të lumtur për shkak të ndihmës së Dr Dawn.
    Kontaktoni me të nëse keni nevojë për ndihmë për të rivendosur marrëdhënien tuaj / martesën / nëse dëshironi të ngjizni ose të kuroni çdo lloj sëmundjeje:
    Dr Dawn nuk do t'ju zhgënjejë kurrë:
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

Leave a reply