Headlines
Published On:28 February, 2013
Posted by Vnb-Snorki

Shprehje Frazeologjike

  1. Njeri i bie gozhdes, tjetri patkoit.
  2. I jep doren, te merr krahun.
  3. Shtati pyll e menja fyll.
  4. Shih me sy e plas me zemër.
  5. Ajo po kerkonte gjilperen ne kashte.
  6. Ai s’e ha sapunin per djathe.
  7. Na e beri gjakun uje.
  8. Shtri kembet sa ke jorganin.
  9. Nuk ka pyll pa derra.
  10. Nuk calon gomari nga veshet.
  11. Flet si kodra mbas bregut.
  12. Ata kane gjetur tenxherja kapakun.
  13. E ben punen shkel e shko.
  14. Ja beri 8 me 2.
  15. E priten me kembet e para.
  16. Ja futi te dy kembet ne nje kepuce.
  17. Te na rrofsh sa malet!
  18. E hengra me sy.
  19. Ika nga syte kembet.
  20. E pac doren e lehte.
  21. E kam pergjgjen ne maje te gjuhes.
  22. Ta bej kurrizin me te bute se barkun.
  23. Mu hiq sysh se po me hane duart.
  24. Mu bo koka daulle.
  25. Tu thafte dora.
  26. Me një gure vret dy zogj.
  27. Të merr gjak në vetull.
  28. Ti je ku rafsha, mos u vrafsha.
  29. Merre me lëng, se mishi u mbarua.
  30. Kur ben dasem fukarai, i cahet daullja.
  31. Ma bie gjithnjë në majë të hundes.
  32. Ti dashke të nxjerrësh dhjamë nga pleshti.
  33. Qeni qe leh, nuk te kafshon.
  34. Ajo është që ta pish në kupë.
  35. Ecen si pula pa krye.
  36. Foli si e ema e Zeqos maje te Thanes.
  37. Bjeri pragut te degjoje dera.
  38. U beme si kembet e dhise.
  39. U zune per 5 pare spec.
  40. Peme pa kokrra.
  41. Më bën trupi miza-miza.
  42. Kush ja hap gropen shokut shoku bie brenda.
  43. Gure gure behet kalaja.
  44. E ndoqi kemba-kembes.
  45. E humbi si xhaferri simiten.
  46. Mu be koka tym.
  47. I bera syte kater.
  48. E zune me presh ne dore.
  49. Dhi e zgjebosur, bishtin perpjete.
  50. I hedh gjerat si lopa bajgat.
  51. Me ka ardhur ne maje te hundes.

About the Author

Posted by Vnb-Snorki on 11:51 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

By Vnb-Snorki on 11:51 AM. Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

70 comments for "Shprehje Frazeologjike"

  1. Made from a leather-look fabric
    Textured matte finish
    Faux fur point collar
    Asymmetric zip through front
    Shoulder epaulettes
    Zipped front pockets
    Regular fit

  2. Can translate this world in english ?

  3. world ??? or word, English men!

  4. Kam komentuar qe ta shikoj dionis hodo

  5. Dion jam emiljano likaj jam une dion

  6. This comment has been removed by the author.

  7. Ky eshte qe faqe fantastike . Gjasme

  8. Me pelqyen
    Ishin shome te bukra

  9. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂

  10. thoni lluqepa shume herw me shpejtwsi

  11. Asht ba syret? E njeh kush këtë shprehje të më japë shpjegimin?

  12. Asht ba syret?d.mth.
    e bukur është berë

  13. :) epo mirë por disa jane për ... Të qeshur XD

  14. per punen jo per derrin

  15. Pershendetje jam zoja alkida Myrtaj

  16. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

  17. O Aida kush tpyti

  18. Nqs doni me ngel me barr, telefononi 112. Do ju pergjigjet johnny sins

  19. Me plasi kari

  20. Ai qe ta zhyti

  21. "shkolla effata eshte shkolle e keqe"

  22. Te plast I shalla

  23. Jane shume te bukura

  24. Sa shume fjale frazeologjike

  25. At veti naj kush

  26. Oh maj gad sa shum

  27. Pse po thoni gjithmonë fuck dmth gati gjithmonë eshte fjale e ndyte

  28. me pelqen shume po disa janejane te qesherake

  29. A bën mi dit kuptimet

  30. Mua me pelqejne te gjitha sidomos per mesimet

  31. Shume pak me fjalen zemer keni bere shprehje frazrologjike

Leave a reply