Headlines
Published On:16 April, 2013
Posted by Vnb-Snorki

Shpëtuesja e American Idol?

Nicki Minaj mendon është ajo e cila mund të shpëtoi emisionin American Idol.
Reperja beson se ajo do t’ja dalë që emisioni 12 vjeç i vjetër do të këtë sukses përsëri edhe pse të dhënat e shikueshmërisë në muajin mars treguan se ka pasur një rënie të lartë të shikuesve.
Ajo më shumë ka kritikuar anëtarët e tjerë të jurisë – Mariah Carey, Keith Urban dhe randy Jackson – për shkak se e ka bërë këtë emision të lodhshëm dhe të mërzitshëm.
“Nicki beson se ajo duhet të merr barrën kryesore në emision”, tha një burim.
“Ajo ka adhrues të mjaftueshëm ku vetëm tani online i kanë thënë se ata ndjejnë urrejtje për anëtarët e tjerë të jurisë sepse nuk bëjnë asgjë interesant në emision”, tha burimi.

About the Author

Posted by Vnb-Snorki on 7:50 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

By Vnb-Snorki on 7:50 AM. Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

4 comments for "Shpëtuesja e American Idol? "

  1. Isha një njeri shumë i vetmuar ... Në janar, Dr. Obodo hodhi një magji për të gjetur një zonjë Austriake për mua. E diela e parë në mars takova një grua të mrekullueshme vietnameze. Ishim të angazhuar për gjashtë javë dhe u martuam vitin e ardhshëm. Dr.Obodo më ka dhënë zonjën e ëndrrave të mia.visit Dr. Libero Via:
    (templeofanswer@hotmail.co.uk)
    (whatsapp +2348155425481) Bloomington, MN

  2. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

  3. nëse dëshironi të ruani marrëdhënien/martesën tuaj, atëherë unë do t'ju rekomandoj te Dr Dawn. ai më ndihmoi të rivendosja shtëpinë time pas 11 muajsh ndarje të ethshme mes meje dhe burrit tim. Unë u drejtova tek ai nga motra ime e madhe kur martesa u zhduk, dhe ai rivendosi paqen dhe lumturinë në martesën time, ai ka ndihmuar edhe miqtë e tjerë të mi dhe ata po jetojnë të lumtur për shkak të ndihmës së Dr Dawn.
    Kontaktoni me të nëse keni nevojë për ndihmë për të rivendosur marrëdhënien tuaj / martesën / nëse dëshironi të ngjizni ose të kuroni çdo lloj sëmundjeje:
    Dr Dawn nuk do t'ju zhgënjejë kurrë:
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

  4. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

Leave a reply