Headlines
Published On:01 March, 2013
Posted by Vnb-Snorki

Justin Bieber “zhvishet” për datëlindje

Ai mund të jetë një nga tinejxherët më të famshëm në botë, por Justin Bieber e ka festuar datëlindjen e tij si shumica e 19 të vjeçarëve.
 Ishte një natë e rëndësishme për këngëtarin, i cili mundi të niste festimet vetëm pas orës 03:00 të mëngjesit kur u kthye në Londër pas performimit në qytetin e Birmingham.
 Pas kësaj ai filloi festën me atë që po thuhet se është e dashura e tij Ella-Paige Roberts-Clarke dhe një grumbull tjetër bukuroshesh. Megjithëse jemi në dimër, tashmë 19 vjeçari zgjodhi të kthehej në hotel vetëm në pantallona.

About the Author

Posted by Vnb-Snorki on 2:23 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

By Vnb-Snorki on 2:23 AM. Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

2 comments for "Justin Bieber “zhvishet” për datëlindje"

  1. Isha një njeri shumë i vetmuar ... Në janar, Dr. Obodo hodhi një magji për të gjetur një zonjë Austriake për mua. E diela e parë në mars takova një grua të mrekullueshme vietnameze. Ishim të angazhuar për gjashtë javë dhe u martuam vitin e ardhshëm. Dr.Obodo më ka dhënë zonjën e ëndrrave të mia.visit Dr. Libero Via:
    (templeofanswer@hotmail.co.uk)
    (whatsapp +2348155425481) Bloomington, MN

  2. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

Leave a reply