Headlines
Published On:07 June, 2011
Posted by Vnb-Snorki

Abidal: Messi mund ti fitoje tre Topa te Arte radhazi

Mbrojtësi francez, Eric Abidal, mendon se bashkë-lojtari i tij te Barcelona, Lionel Messi, mund ta fitojë çmimin Topi i Artë për të tretën herë radhazi.
Messi për të parën herë e fitoi trofeun në vitin 2009, para se ta fitojë atë edhe një herë vitin e kaluar, pasi Topi i Artë u bashkua me çmimin Lojtari më i Mirë i Vitit i FIFA për t’u bërë FIFA Topi i Artë.
23-vjeçari ka shënuar 53 gola në 55 paraqitje këtë sezon, derisa Barcelona fitoi La Ligën dhe Ligën e Kampionëve. Dhe Abidal ka thënë se Messi është në garë për ta fituar çmimin edhe njëherë.
“Kam pasur një ndjenjë të mirë për Lionel. Dy sezone më parë, i kam thënë atij se ai ishte i aftë ta fitojë Topin e Artë tre herë radhazi. E vërteta është se ai është shumë afër ta realizojë atë. Jam i ngazëllyer për të, që ai është lojtari më i mirë në botë”, ka thënë Abidal.

About the Author

Posted by Vnb-Snorki on 5:00 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

By Vnb-Snorki on 5:00 AM. Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 comments for "Abidal: Messi mund ti fitoje tre Topa te Arte radhazi"

Leave a reply